About Me

Hejs skdkds

moje modowe wtbory - góra

4/14/2012 08:12:00 PM Ewelina 3 Comments

zapraszam do czytania
________________________________

pokażę Wam moje ulubione ciuchy na Stardoll'u. Dziś będą to bluzki.





1. embroieded chiffon blouse, bizou, 5 sd / bazaar - moja najukochańsza ♥, jedna z pierwszych rzeczy na sd. 
2. distant galaxy tank - top w wersji maxi, bizou, 50 sm / bazaar
3. peace n love tee, moschino tribute, 16 sd / bazaar
4. kiss printed t-shirt - archive, 17 sd / bazaar
5. sleeve fringe top - bizou, 60 sm / bazaar 
6. wild shirt - bizou, 4 sd / bazaar, mój dzisiejszy nabytek
7. queen of hearts shirt - evil panda, 9 sd/ starplaza
8. metallic top - tingeling,  5 sd / bazaar, też dziś upolowane
9. deauville silky top - stardoll, 30 sm / bazaar, kocham ♥
10. fudge top - fudge, 30 sm / starplaza - niezastąpiony 
11. water print blouse - rio, 6 sd / starbazaar
12. all over sequin top - archive, 6 sd / starbazaar 
13. sheer silk t-shirt - archive, 8 sd / starbazaar
14. photo print tank, czyli jak to ujął mój kolega "bluzka z murzynem" - archive, 13 sd / starbazaar


to tyle, to moje ulubione rzeczy i krew mnie zalewa, gdy ktoś się mnie pyta, czy bym mu czegoś nie sprzedała ;)
Co jutro zobaczymy, bo nie wiem, jak przyjmiecie taki artykuł, czekam na opinie ;)

3 komentarze:

Ellara pisze...

"trochę" ode mnie :D

1. prosta ale ładna
2. kiedyś za nią szalałam ale nigdy jej nie miałam :P
3.bardzo ładna, kocham samo Moschino :)
4.nie w moim stylu jest raczej
5.bardzo ładna :)
6.coś w niej jest :D
7. zawsze zwracałam na nią uwagę ale nigdy w zbiorach jakoś nie była potrzebna...
8.nie podoba mi się po prostu
9.ciekawa :)
10.nie podoba mi się ten emblemat na prawym ramiączku
11.fajne kolorki :D
12.świetna
13. to co wyżej ^^
14. nienawidzę ludzi/ twarzy itd na koszulkach itd :P

Ewelina pisze...

4. fajnie wygląda np. pod różowym kubraczkiem od kaccuni
8. ma ciekawą teksturę
14. taka streetowa ;)
+ dziękuje za opinię ;)

zabazielona pisze...

To ja też się pobawię:
1. ładna, świetna do spódniczek
2. nie przepadam za nią
3. wiosenna, podoba mi się
4. nie podoba mi się:)
5. bardzo ładna, stylowa
6. fajna, trochę koszula, trochę kurtka
7. ciekawa, ale nie muszę jej mieć
8. nigdy jej nie widziałam, całkiem ładna
9. mam ją! idealna do jeansów
10. biały, porządny top
11. świetna na plażę
12. bardzo ładna
13. cudo
14. nie zachwyca mnie

sunflower

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts