About Me

Hejs skdkds

sunflower wg mnie - nagroda za stałe komentowanie.

4/15/2012 10:51:00 AM Ewelina 3 Comments

Przeglądałam sobie dziś różne profile, zajrzałam tu, tam i jeszcze tam, ale wpadłam na taki sobie pomysł.
Co jakiś czas będę sobie wybierała lalkę, sławną, niesławną, komentatora, może jakąś lalkę podesłaną mi przez Was.
Nie, to nie będą metamorfozy. Metamorfozy zawierają "przed" i "po", u mnie tak nie będzie. Będę dawała odpowiednio oszlifowanego screena, po przeglądzie szafy, w mojej stylizacji, makijażu, komentarzu ;)
Zobaczymy, czy to się sprawdzi ;)
+ moje ulubione ciuchy będą raz w tygodniu, a ... wg mnie kilka razy w tygodniu

Na pierwszy ogień poszła... "zabazielona", czyli "sunflower"

Twoja stylizacja była biało-czarna, podobała mi się, ale chciałam stworzyć "coś swojego".

Karmelowo - beżowy outfit, bazą były spódniczki, dopełniony torebką, butami pod jej kolor, zresztą macie obrazek u góry, niech każdy go interpretuje jak chce.

makijaż
Pociągnęłaś lekko rzęsy tuszem, musnęłaś policzki pudrem i basta.
Ja pomalowałam usta i dodałam hipisowską opaskę.



MAM NADZIEJĘ, ŻE MNIE NIE ZABIJESZ KOCHANA ŻABCIU ♥ ;)
 



3 komentarze:

Ellara pisze...

nie przepadam za tego typu stylizacjami ale jest ładnie :)

zabazielona pisze...

nie zabiję, ale przyznam, że mnie zaskoczyłaś:) a ust nie maluję, bo nie podobają mi się te kolory z moją karnacją; miałaś ciekawy pomysł na artykuł:)
sunflower

Ewelina pisze...

hahah, dziękuję ;)

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts