About Me

Hejs skdkds

Witam.

4/12/2012 10:18:00 PM Arianne Daniels 3 Comments

Witam serdecznie wszystkich posiadaczy  pixelowych lalek  na stronie zwanej Stardollem!!
Przybyłam do was z krainy zwanej Narnią  lub jak kto woli z Polski.
Nie będę wam mówić ile dokładnie mam lat ,ponieważ nie jest to liczba stała.
Na stardollu jestem od  7 dnia miesiąca maj, roku 09.
Na swoim koncie mam 2841 tak zwanych starpunktów.
Od dzisiaj będę tu stałym gościem ,który spełnia się w roli redaktora.
W pixelowym świecie zwą mnie denger13.
Zaś w życiu realnym noszę dumne imię Laura.
Jeszcze raz witam się z dziewojami czytającymi bloga i zapraszam do poszukiwań moich postów :D

3 komentarze:

zabazielona pisze...

Hej!
sunflower

Ellara pisze...

nic innego mi nie zostało do zrobienia jak napisać: powodzenia! :)

Ewelina pisze...

witaj w załodze ;)

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts