About Me

Hejs skdkds

Zmiana kraju!

2/16/2012 01:25:00 PM Emisiaaa 2 Comments

Już zapewne większość wie, że żeby zmienić kraj wczoraj było trzeba skontaktować się z obsługą, lecz dzisiaj zmienili i można zmienić kraj, ale dopiero, gdy już zmienimy musimy się skontaktować z obsługą. Moim zdaniem bezsensu, gdyż dlaczego można raz zmienić kraj, a potem już by zmienić trzeba napisać do obsługi? Po za tym już nie ma opcji, aby stardoll nie pokazywał kraju dla innych osób, teraz każdy widzi w jakim kto jest kraju..
(To doświadczenie sama zrobiłam, bo chciałam zobaczyć co się stanie po zmianie kraju i teraz bym mogła zmienić muszę napisać do obsługi, wysłałam już wiadomość i jak dostanę odpowiedź to wam pokażę)

Przed zmianą kraju:

 (obrazek z stardoll-domimiaa) Zapożyczyłam obrazek z bloga, gdyż ja nie zrobiłam wtedy screena.


Po zmianie kraju:

Jak widzicie zmieniłam kraj i, aby z powrotem zmienić na Polskę muszę napisać do obsługi..
Jak będziecie na mnie wchodzić nie zdziwcie się, że mam flagę Stanów Zjednoczonych i zapewne będę miała ją przez kilka najbliższych dni, albo i nawet tygodni, dopóki stardoll, mi pozwoli zmienić..

Co o tym myślicie?

2 komentarze:

Ellara pisze...

dla mnie to nie duża różnica bo kraju nie zmieniam- widnieje tam tylko biało-czerwona flaga :P

zabazielona pisze...

ja też nie zmieniam, obojętne mi to
sunflower

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts