About Me

Hejs skdkds

Loteria!

2/06/2012 04:15:00 PM Patrycja ♥ 18 Comments

Tak więc postanowiłam zorganizować loterię. Warunkiem jest bycie obserwatorem bloga. W komentarzu trzeba napisać: nick na stardoll i pod jaką nazwą obserwujecie bloga. Jeżeli coś macie to najlepiej napiszcie to też w komentarzu ;). A i napiszcie też czy jesteście SS czy  nie ;).
Można wygrać:
4x 5 sd/sm
2x 10 sd/sm
2x  50 pa
1x 100 pa
Zgłaszać można się do 29 lutego godziny 17. Wyniki będą w ten sam dzień lub dzień po ;).
Jedna osoba może wygrać max dwie rzeczy.
Musi się zgłosić minimum 15 osób.


18 komentarze:

Ellara pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MyAnimeAir pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MyAnimeAir pisze...

zgłaszam się
mam fotel, statuetke, torbkę, lampki
LadyB1987
obserwuje jako LadyB
jestem ss

Aśka. pisze...

Zgłaszam się
Obserwuję
Mam 1, 2, 3, 5, 7, 8, 11, 12, 14,

melissamildson

Aśka. pisze...

Jestem nss

Ellara pisze...

-zgłaszam się
-nie mam fotela, flagi, dekoracji, paska i sukienki
-jestem SS
-Metalka777

Ll pisze...

Zgłaszam się

-Mam te wieszaki pelikany i fotel.

Jestem ss

Laurus01

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Nie jestem SS, ale kupuję już w bazarze. Mam prawie wszystkie rzeczy oprócz czerwonego sweterka i tych także czerwonych butów.
Nick na stardoll patrycja_2000

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
misola123
misola123

zabazielona pisze...

zgłaszam się, nie mam butów i sukienki
sunflower

Klimat 1kw pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klimat 1kw pisze...

chciałabym wygrac oczywoscie 100 sd ale takze okularki mam ss wiec nagroda 100 sd to jest na miejscu koffam twoj blog jestem 1kw mam fotel statułetke leginsy ale z ciuchów ąłdne tylko okulary

Patrycja ♥ pisze...

Klemcia15
To są pa- punkty na blogu, a nie sd :D.

Rołzi pisze...

Zgłaszam się

Mam kanapę,kolczyki i statuetkę

Rose4400

Oliwia Kiełb pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Alicja pisze...

zgłaszam się

mam leginsy i statuetke

lola_1baby

Agata pisze...

Zgłaszam się, jestem SS. Nie mam żadnej z tych rzeczy..

Shenna3

Agata pisze...

A i obserwuję jako Shenna3 ;)

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts