About Me

Hejs skdkds

WRÓCIŁAM! ;D +pomysł

2/11/2012 05:29:00 PM Emisiaaa 2 Comments

W końcu wróciłam! ;D
Nie było mnie przez 2 tygodnie, za co bardzo przepraszam.
Byłam nad morzem u babci, a że ja mieszkam w centrum Polski, jadę do niej 7 godzin.
Jestem zmęczona podróżą, ale nie mogłam wytrzymać, aby dla was napisać, wróciłam jakieś 15 min temu.
Cieszę się, że już mogę pisać.
Dobra nie będę was przynudzać i zacznę od moich pomysłów.
Miałam 2 tygodnie, na zastanowienie się co mogę zrobić, aby nadrobić zaległości w pisaniu.
No więc to są moje pomysły:
- magazyn blogowy
będzie on 1-2 razy w miesiącu. Znajdzie się w nim między innymi : wywiady z MeDoll, co jest teraz na topie, co warto kupić itp.
- artykuły o wszystkim
Będzie artykuł raz w tygodniu. Dotyczyć będzie wszystkiego, nie tylko stardoll.




2 komentarze:

zabazielona pisze...

fajne pomysły:)
sunflower

Ellara pisze...

też mi się podobają, wywiady fajne by były (nie koniecznie ze znanymi) :)

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts