About Me

Hejs skdkds

Wyniki konkursu na nagłówek (głosowanie)

2/13/2012 11:06:00 AM Ll 12 Comments

Nadesłaliście tyle ciekawych prac,że nie mogę się zdecydować.
Wybrałam 4 najlepszych i to wy osądzicie który wygra nagrodę główną :

Maressa97

Ladymorgana123

ada_laki


olamesz


agata220897


Głosujcie który wam się podoba w komentarzu.
Podawajcie nicki wykonawców!

Osoby które tu się znajdują nie mogą prosić o głosy !

15 zostaną ogłoszone wyniki jeżeli powolą na to głosy.
Na czarną listę trafia oliwka7112 !

12 komentarze:

Szalchic♥. pisze...

Maressa97 zrobiła najlepszy *.*

Emisiaaa pisze...

Maressa97

MichowskaEmilis

Patrycja ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
| Paczi pisze...

ada_laki
Musiała się nad nim namęczyć więc życzę jej wygranej. Oczywiście inne nagłówki też mi się podobają
patrycja_2000

zabazielona pisze...

ada_laki, jest bardzo ładny
sunflower

MyAnimeAir pisze...

yyy co ja mam napisać nie moge sie zdecydować pomiędzy maressą97 a ada_laki, oba są śliczne, może wybierz obydwa :D ale jednak oddam głos na Maressa97

Ellara pisze...

podobają mi się dwa ale wybieram ada_laki :)

Szkoda że nie spodobał ci sie mój

liliana2511

Anonimowy pisze...

Maressa97
Podoba mi się najbardziej jej nagłówek

Zosia pisze...

Maressa97

Patrycja ♥ pisze...

ada_laki

Stardollimy.pl pisze...

Zdcydowanie ada_laki:0
Kllaudiiia___

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts