About Me

Hejs skdkds

Loteria majowa

5/03/2012 12:02:00 PM Ll 11 Comments

Postanowiłam zorganizować majową  loterię.Myślę, że nagrody są dosyć spore.
Aby móc wygrać trzeba spełnić poniższe warunki:


  • Być obserwatorem bloga
  • Jeśli masz inny nick niż na blogerze podać go i nawet jeśli masz taki sam to i tak najlepiej podać
  • Mieć 2 sd i 2 sm na zakup ubrań jeśli je wygrasz
Nagrody:

2x 20 sd
1x 5 sd

I te oto ciuszki:

Zgłaszać możecie się do 15.05.12, a wyniki postaram się dodać następnego dnia.

MUSI BYĆ PRZYNAJMNIEJ  12  11 ZGŁOSZEŃ!

11 komentarze:

Ellara pisze...

zgłaszam się oczywiście ;)
Metalka777

| Paczi pisze...

Zgłaszam się
patrycja_2000

Rołzi pisze...

Zgłaszam się. Mam buty

Rose4400

ZimiZimi pisze...

zgłaszam się obserwuje jako monika a na stardoll jestem jako 00mili00

Nancy pisze...

zgłaszam się

turkusoweniebo

JuLoO pisze...

Zgłaszam się
mam 2sd/sm
Jestem obs bloga mój nick stardollowy to supremestar1

zabazielona pisze...

zgłaszam się
mam czerwony kapelusz i fioletową spódnicę
sunflower

MelanieLorrain pisze...

Zgłaszam się :)

MelanieLorrain

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się,Pudziana768(Anastazja)

Patrycja ♥ pisze...

Zgłaszam się
Amundziak

zgłaszam się mam czapkę


anetka9995

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Popular Posts

Featured Posts