About Me

Hejs skdkds

LOTERIA

5/16/2012 04:35:00 PM Ewelina 12 Comments

Organizuję loterię - wiem, wiem, nie było mnie tu długo, ale mam nadzieję, że nie będziecie mi miały tego za złe :)


Nagrody są takie, jakie są, gdyż nie dysponuję ogromną ilością sd. 2 hp, chanel, e&j, archive i inne stardollowe marki.

18 rzeczy + 2 x 10 sd + 5 reklam w poście.

                 Warunki:
- obserwujesz ten blog
- obserwujesz<klik>
- piszesz: swój nick na stardoll, nick na bloggerze, co chciałabyś/ chciałbyś wygrać




Zgłoszenia przyjmuję do niedzieli, do godz. 23.59

12 komentarze:

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Na stardoll patrycja_2000

| Paczi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Po co mam obserwować jakiegoś modowego bloga? Ale mi też loteria :]

Ewelina pisze...

@anonimowy, ujawnij się, jeśli jesteś takim kozakiem =.= To nie blog modowy, tylko stardollowy, nie wiesz nie pisz. amen.

ZimiZimi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ellara pisze...

obserwuje oba blogi
nie wiem jakie są ciuchy ale wole ciuszki i tak :D
Metalka777

Ewelina pisze...

@00mili00 jakieś problemy? pisze wyraźnie, że blogger mi się zawiesza =.=

ZimiZimi pisze...

Dobra ,,przepraszm''

MelanieLorrain pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję oba blogi. A chciałabym czapkę z pomponami ;)

MelanieLorrain

Patrycja ♥ pisze...

Zgłaszam się :).
Obserwuję oba blogi.
Najbardziej chciałabym beżową tunikę z drugiego obrazka (jest 3 w pierwszym rzędzie).
Amundziak

zabazielona pisze...

zgłaszam się
zależy mi na futrze (5 w pierwszym rzędzie) lub na sweterku (4 w drugim rzędzie), ucieszę się także ze sd:)
sunflower

zabazielona pisze...

* na bloggerze zabazielona, przepraszam,zapomniałam

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Popular Posts

Featured Posts