About Me

Hejs skdkds

Konkurs na redaktora

11/30/2011 07:02:00 PM Ll 4 Comments

Potrzebuję redaktora na 1 miesiąc min. a jeśli się coś zmieni będzie mogła pisać na blogu na stałe.

Zajmować będzie się nowinkami z stardoll.

No więc aby się zgłosić potrzeba:

Napisać swój:
-nick
-e-mail
-starpunkty
-ile jestes już na sd
Odpowiedzieć na:
-Ile mniej więcej przebywasz dzienne na stardoll?
-Czy nie robisz dużo błędów?

Zgłaszać się do 01.12.11 do 8.20 01.12.11 do 15.00.

Edit: Na dobry początek redaktorka dostaje 50 sm czy 5 sd.

4 komentarze:

Emisiaaa pisze...

1. MichowskaEmilia
2. gwiazdy12@onet.eu
3. 2398 sp
4. 2 lata ;))
5. Na stardoll jeżeli mam dużo wolnego czasu to prawie cały czas ;D Ale jeżeli mam mało czasu to około 1 godziny lub dwie (jakoś tak) Dokładnie mi jest trudno powiedzieć, bo różnie bywa. (Ale czasem mnie nie ma w sobotę i niedziele, bo np. wyjeżdżam do rodziny itp.. Ale nie co weekend czasem)
6. Mam 14 lat, chodzę to gimnazjum więc raczej błędów nie popełniam ;P

Anonimowy pisze...

1. pudziana768
2. michasia.paw@gmail.com
3.1706
4.rok i siedem miesięcy
5. Tak około 2 godzin dziennie
6. Jeśli o top chodzi to nie popełniam błędów ortograficznych,językowych, oraz interpunkcyjnych

Jagoda1985 pisze...

Jagoda1985
coinkazielona123@interia.pl
3092
rok i 11 miesięcy
2 godziny
raczej nie popełniam czasem i mi się zdarza

natu. pisze...

hhmm .. tylko 1 dzień ?!
nie zdążyłam ;<

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts