About Me

Hejs skdkds

Wyniki Mk.!

11/15/2011 02:50:00 PM Ll 1 Comments

Oj słabo słabo z odpowiedziami było.
Na kilka pytań nikt nie odgadł.


Mk 1 nikt nie odgadł to MARAKUJA
Mk 2 nikt nie odgadł to Pomelo
Mk 3 2 sd wygrywa oksia11 TAYLOR MOMSEN
Mk 4 1 sd i reklame w poscie wygrywają o_ania_o i Oto_Ja_x
Mk Nikt nie odgadł 2 odpowiedzi .
Mk 5 nie losowałam bo była tylko 1 prawidłowa odpowiedz walentynkaxx 50 ,3 i 5 ( 6 1 był bez numeru ale uznaje nie pomyślałam)
MK MEGA 14 18 15 takie cyferki pomyślałam sobie przed chwilą 18 strzelila oksia11


ZGŁOŚCIE SIĘ PO NAGRODY DO JUTRA DO 14.00

1 komentarze:

walentynkaxx pisze...

Uhuhu! Przynajmniej coś wygrałam :p

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts