About Me

Hejs skdkds

Zwierzaki Peta a Porter.!

11/16/2011 07:51:00 PM larry shipper af 6 Comments

Najnowsza kolekcja tych zwierzaków ukazywała straszna stronę tych stworzonek. Ale kiedy weszłam raz na stronę startową oczom ukazała się mi taka oto reklama:
No i więc wtedy zdałam sobie sprawę, że te zwierzaki nie będą cały czas takie straszne i odpychające. Będą słodkie!!! Od zobaczenia tej reklamy czekałam z niecierpliwością na tą chwilę. I się doczekałam. Ale niestety tylko 1 strona sklepu została "Osłodziaczkowana". A oto screeny ze sklepu:

(Czerwona ramką zaznaczyłam najsłodsze wg. mnie)

Co myślicie o tej zmianie.? Przypadła wam do gustu.?

Pozdrawiam liliana2511



6 komentarze:

walentynkaxx pisze...

Mi tak sobie.. Jak zwykle są drogie ;0
walentynkaxx

LoneWolf pisze...

Tygrys jest najsłodszy chociaż psiakowi też dużo nie brakuje. XD
Mam nadzieje, że reszta też zostanie szybko odmieniona bo chciałabym już wiedzieć jak mój kocur będzie wygladał. :)

GeminiRei

Jagoda1985 pisze...

mi najbardziej podoba się ten czarny jest słodziutki

LoneWolf pisze...

Jest już następne piętro i mam teraz wielką ochotę kupić tego smoka bo wyglada uroczo. XD

GeminiRei

natu. pisze...

są słodziusie ! ; )
niestety nie mam żadnego z nich ;(
Nattttu

o_ania_o pisze...

Zdziwiłam się. Niektórzy sa bardzo zawiedzeni , bo kupili upiory , a ostali słodziaki , ale mi się bardzo podobają ; 0

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts