About Me

Hejs skdkds

Wyniki loteri

11/26/2011 10:17:00 AM Ll 1 Comments

No więc wyniki loteri  (losowałam generatorem na pewnym blogu)

Dla nss:
70 sm wygrywa 2 walentynkaxx ODEBRANE
Buty dla nss znów 2 (oprócz walentynkixx) o_ania_o ODEBRANIE


Dla ss :
 Buty hb 4 Niunia_60 Min 1 max.8 /4 ( Nie jest obs. zobaczyłam przed chwilą więc losuje oprócz wygranych na dole)(Wiem troche niesprawiedliwe ale cóż wylosowane sa już osoby do sd to losujemy oprócz nich ) Wygrywa min.1 max 5 /4. MissMartyna1811  NIE ODEBRANE PRZEPADŁO

5 sd 2 Wojtaszek Min.1 max7/2 NIE ODEBRANE PRZEPADŁO

5 sd 6 Kociak33nn Min.1 max 6/6 NIE ODEBRANE PRZEPADŁO

Zgłoście się po nagrody do 27.11.11 do godz.10.30 inaczej przepada.
Nawet po buty trzeba się zgłosić inaczej przepadają także

Jeśli ktoś z wylosowanych osób ma buty niestety nie ma nagród zastępczych

Każdy mógł wygrać tylko 1 raz.

1 raz się pomyliłam nie odliczyłam osoby ale już wszystko poprawione jest już wylosowany inny zwycięzca .
(zamiast max 6 wpisałam 7 i wylosował się ktoś inny ,ktoś nie miał szczęscia , że zauważyłam bo już poprawione i zmienione  :D)

Dziękuje za wzięcie udziału wszystkim :)






1 komentarze:

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts