About Me

Hejs skdkds

Loteria !!!

11/20/2011 10:39:00 AM Ll 12 Comments

W loteri brac udział moga tylko obserwatorzy.

W komentarzu należy napisać czy jest się ss czy nie (jeśli nie napiszesz nie bierzesz udziału w losowaniu)
I proszę nie pisać że będziesz ss za 2 dni !

No więc piszecie Jestem obs. jestem .. i mam nick...


Do wygrania

Dla ss :
2x5 sd 
I te oto buty z hb :
Dla nss:
1x 70 sm
I te oto buty:
Ss biorą udział w losowaniu sd i butów hb a nss w losowaniu sm i butów za sm .

Czas na zgłaszanie się do 25.11.11 :)

Loteria nie odbędzie się jeżeli nie zgłosi się min.8 osób  .

Pozdrawiam :)


12 komentarze:

Jagoda1985 pisze...

nie jestem SS

Ola pisze...

jestem obs, TracyRexen, jestem ss ;p

Wojtek pisze...

Wojtaszek

SS

emila202 pisze...

jestem obserwatorem, ema202, jestem SS :)

rossa pisze...

Jestem obserwatorką, nie jestem ss, jestem nss.
Zg się!
walentynkaxx

o_ania_o pisze...

Jestem obs , nie jestem ss i mam nick o_ania_o

Anonimowy pisze...

zgłaszam się, jestem ss
Niunia_60

MyAnimeAir pisze...

Jestem obs., jestem SS
LadyB1987

Jestem obserwatorem , jestem ss , moja nazwa na stardoll to MissMartyna1811

natu. pisze...

jestem obserwatorem , nie jestem ss , nick - Nattttu

xd_magda_97 pisze...

jestem obserwatorem, jestem ss i mój nick to xd_magda_97

Natalia pisze...

Jestem obs :D
Jestem ss
Jestem kociak33nn :D

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts