About Me

Hejs skdkds

Comiesięczny Obchód Sklepów

12/20/2011 10:37:00 AM larry shipper af 0 Comments

Z tym, że mnie nie było przez 2 miesiące a zdeklarowałam się do robienia Comiesięcznego Obchodu Sklepów (COS) w tym mies. zrobię 2 sklepy jako żeby nadrobić te 2 miesiące :) Ok na pierwszy ogień idzie sklep:
Jest to sklep z ładnymi ale dość
 drogimi ciuszkami ceny wahają się od 4-28 sd

To jest jedno z pięter tego sklepu. A jest ich dość dużo ;) Ubrania w tym sklepie są takie młodzieżowe jak do szkoły albo na spacer. Czyli moje klimaty.
Wszystkie ciuszki są za sd ale wszystkie są dla nss ;)

A to jest stylizacja z ubraniami z tego sklepu jest ona taka letnia i kosztowała by mnie (oczywiście jak bym ją kupiła) 56sd co widać na obrazku powyżej.

Następnym wybranym przeze mnie sklepem jest:
Jest to sklep z ubraniami typowymi dla lat '20 i '60 no wiecie o co chodzi.
Są w nim ciuszki za sd jak i sm.

To jest jedno z pięter tego sklepu. Właśnie widać na nim te typowe ubrania. Są tam naprawdę ale tylko niektóre ładne ubrania jak zaraz będzie widać na mojej stylizacji. W realu to ja bym nawet do takie sklepu co prawda nie weszła ale na stardoll'u to co innego ;)

I jak już zapowiedziałam to jest właśnie ta stylizacja z ciuszkami z tego sklepu. Znajduje się na niej moja ukochana marynarka czy tam blezerek i bluzka w paski. Mi się podoba a wam.?

Ok to koniec tego COS w następnym miesiącu spodziewajcie się tego artykułu.
Który styl bardziej lubicie.?
I czy podoba wam sie ten artykuł.?
Odp. w komentarzach ;)

Pozdrawiam liliana2511






0 komentarze:

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts