About Me

Hejs skdkds

Metamorfoza MichowskaEmilia

12/30/2011 07:04:00 PM Ll 6 Comments

Tym razem metamorfoza MichowskaEmilia.

Ps: Zgłaszajcie się w komentarzu albo w kg do metamorfozy!



Przed: Jak zwykle te oczy których nie ubustwiam a taj to ok chociaż makijażu nie widać,bo go raczej nie masz.

Po: Postawiłam na fiolet i ciemniejsze usta ale niestety za dużo poeksperymentować nie mogłam.


Przed: Oceniałam ubiór w głównym pokoju a jedyne co mi w nim nie pasuje to te czarne paski na butach.

Po: Po musiałam się wzorować na makijażu i wyszło jak wyszło a i ciekawe wrażenie tworzy tunika/sukienka wykorzystana jako krótka bluzka.


Myślę,że się podoba?


6 komentarze:

Emisiaaa pisze...

Bardzo dziękuje.. I podoba bardzo mi się metamorfoza. ;)
Pozdrawiam!
MichowskaEmilia

lauraewa28 pisze...

buty nie maja paskow,tylko sa czarno-czerwone-wiem,bo je mam.

Ll pisze...

Ote pasy mi chodzi na butach.

zabazielona pisze...

makijaż po, strój przed
sunflower

MyAnimeAir pisze...

makijaż po bardzo ładny a strój przed

Ellara pisze...

makijaż wolę po

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts