About Me

Hejs skdkds

Metamorfoza olaw01

12/30/2011 04:27:00 PM Ll 4 Comments

Dziś metamorfoza olaw01 .

Ps: Jeśli chcecie się zgłosić piszcie w komentarzu albo w księdze gości.

Przed: Nie bardzo mi się podoba,bo te zamknięte oczy są już kiczem według mnie i połowa stardolla je ma.
Fryzura jest bardzo ładna a do kokardy mam takie same zdanie jak do oczek.

Po: Postawiłam na kolor fiolet czy może lilia i wyszło bardzo ładnie włosy dodałam zwykłe i nie dodawałam żadnych dodatków.

Przed: Jest okej ale jest tak zwykło i mało radośnie czyli brakuje żywych kolorów.

Po: Sukienka w bliskich kolorach makijażdy do tego leginsy Le,torebka i czarne platformy.Jest jak najbardziej kobieco i kolorowo :)

Polecam się na przyszłość.
Jak wam się podoba metamorfoza?

4 komentarze:

MyAnimeAir pisze...

faktycznie też zauważyłam, że teraz wszyscy maja takie oczy ale tutaj maja całkiem ładny kolor, makijaż ładny po, co do stroju to bardziej podoba mi się przed

zabazielona pisze...

makijaż ładniejszy po, strój przed
sunflower

Emisiaaa pisze...

No Metamorfoza ładna ;)

Anonimowy pisze...

Fajnie!!!!!

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts