About Me

Hejs skdkds

Metamorfoza LadyB1987

12/31/2011 01:27:00 PM Ll 4 Comments

Dziś metamorfoza LadyB1987.
Postanowiłam zrobić coś bardziej odstrzałowego z okazji sylwestra.

Jeśli chcecie się zgłosić piszie w kg albo w komentarzu!

Przed: Jest ok ale dosyć naturalnie i nie podoba mi się kolor fryzury.

Po: Bardziej wystrzałowo i makijaż jest w różnych kolorach tak jak fajerwerki.Pomalowałam także cieniem LUXE ale po oczach aby dać tylko brokat i wyszło super.

Przed: Jest okej fajnie połączyłaś rzeczy i wszystko pasuje tak więc nie mam zastrzeżeń.

Po: Postawiłam na fiolet,bo w makijażu także się znajdzie.Stylizacja nie jest spowydziwiana,bo to nie bal ale myślę,że kreacja pasuje.

Jak wam się podoba?

4 komentarze:

MyAnimeAir pisze...

dziękuję bardzo za metamorfozę,
ta fryzurka troszkę nie w moim guście, co do stroju po to też tak czegoś mi brakuję ale lubię te sukienkę

Ellara pisze...

fryzura przed ale makijaż i tu, i tu :)

Anonimowy pisze...

fajne metamorfozy super!!!

Emisiaaa pisze...

Super! No na pewno PO! ;]

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts