About Me

Hejs skdkds

Metamorfoza nr 1

12/20/2011 09:51:00 AM larry shipper af 1 Comments

Dzisiaj zrobiłam metamorfozę LadyB1987 oto ona:


Przed: Jest ładnie ale nie podobają mi się usta, nos oraz te ohydne brwi. Oczy są fajne. Makijaż również mi się podoba jest bardzo dopracowany i zarazem delikatny ale nadaje charakteru całej twarzy.
Ocena: 5,5/10
Po: Ja postawiłam na żywsze kolory praktycznie króluje tu róż ale są prześwity błękitu ;)
Dałam czarne włosy i drobne kolczyki na uszy. Myślę, że ci się spodoba.

Pozdrawiam liliana2511 

1 komentarze:

MyAnimeAir pisze...

na swoją obronę:
nie wiem co ohydnego jest w tych brwiach ale ok, nosy lubie z cieniami bo te bez są brzydkie, co do ust to mogę się zgodzić bo zmieniłam je bo chciałam cos poprostu zmienić:)
Ale wiadomo każdy ma swój gust i swoja doll tworzy, ale do meritum
makijaż całkiem ładny i na warkoczyk czekam aż osiągne odpowiednia ilość sp:)
Dzięki za metamorfozę:)

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts