About Me

Hejs skdkds

Do redaktorek

3/20/2012 02:42:00 PM Ll 5 Comments

Piszę tą notkę do redaktorek.Czego?Otóż prawie się nie udzielają, ale nie mówię o Your_Daisy, a o reszcie lecz o Emili już nie wspomnę.Nie widzę jej postów baaardzo długo zapewne jak i Wy.Co do Amundziak to czasem coś napiszę, ale niewiele, a Jagoda1985 tylko na początku pisała teraz już nie raczy.Jeśli nie chcecie być redaktorkami po prostu napiszcie mi, a nie.Przepraszam Was, że notki się pojawiają tak poźno, ale cóż sama je muszę pisać, a przecież zatrudniam redaktorów do pomocy.Your_Daisy robi stylizacje, więc jak pomoże?Mam nadzieję, że zobaczę chociaż jedną notkę w tym tygodniu od każdej z redaktorek od nowinek.


Laurus01

5 komentarze:

Ewelina pisze...

nie rozumiem aluzji, blogguję regularnie, moim zadaniem są stylizacje, a nie "suche" posty, amen.

Ellara pisze...

też widuję mało postów...

Ll pisze...

Your_Daisy, ale czy ja pisałam o Tobie??Otóż prawie się nie udzielają, ale nie mówię o Your_Daisy

zabazielona pisze...

prawda, posty są głównie wieczorem i pisane przez właścicielkę
sunflower

Ewelina pisze...

och, Laurus01 mój błąd, nie doczytałam. Redaktorki niech się zmobilizują i dodają trochę więcej, wiosna idzie ; )

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts