About Me

Hejs skdkds

Nowa Lalka- Adele

3/09/2012 02:50:00 PM Patrycja ♥ 2 Comments

Dziś doszła nowa lalka dla SS- Adele. Wreszcie ktoś mi znany! :) Jak pewnie każdy wie jest to  piosenkarka ^^. Sądzę, że bardzo utalentowana. Nie słucham jej na co dzień, ale jej piosenki są ładne- a Wam się one podobają? Sądzę, że ta realna Adele jest bardzo podobna do tej zrobionej w programie graficznym (?). Ja ją ubiorę, ma bardzo ładne ubrania. W lalce nie pasuje  to, że jest ona troszkę gruba. No, a Wy ubierzecie?  Na końcu posta możecie posłuchać jednej z jej piosenek :*.

(PS: napisy na zdjęciu są angielskie, bo mam ustawiony j. ang. ;) )
I obiecana piosenka...

Podoba Wam się? ;D

2 komentarze:

Ellara pisze...

nie za bardzo ja lubię-.- ubiorę bo każdą lalkę ubieram :) chyba mi sie tylko podoba właśnie ta piosenka od niej- Set Fire To The Rain :P

zabazielona pisze...

bardzo lubię Adele, ubiorę, jak ją odblokują:)
sunflower

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts