About Me

Hejs skdkds

Wybór Dnia

3/23/2012 04:27:00 PM Patrycja ♥ 3 Comments

Na początek bardzo przepraszam, że przez około tydzień nie pisałam na blogu. Zrobiłam sobie wtedy taki "urlop" od stardoll i wszystkich blogów, za co bardzo przepraszam, bo o niczym Was nie powiadomiłam, zwłaszcza właścicielkę bloga. Dziękuję za to, że mnie jeszcze nie wywaliła :D. Zaczynam post "Wybór Dnia".
________________________________________
Dzisiejszym Wyborem Dnia została kurteczka z Rio . Jest to HB . Kosztuje ona 16 sd. Jest moim zdaniem bardzo ładna, ale ja nie jestem SS= nie mam sd :(. A Wy kupicie? Podoba Wam się?

3 komentarze:

Ellara pisze...

ja ją kupiłam i się spłukałam XD

zabazielona pisze...

ładna, ale nie kupię
sunflower

MyAnimeAir pisze...

ładna ale też raczej nie kupię

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts