About Me

Hejs skdkds

"segregacja" szafy + słoneczny outfit

3/26/2012 05:46:00 PM Ewelina 3 Comments

Nabyłam dziś kilka fajnych rzeczy, chcę się nimi pochwalić ;3 Osoba sprzedająca była tak miła, że sprzedała mi je za tyle, za ile je kupiła.
Sortowałam dziś szafę (stardollową). *rawr* Nienawidzę takiej pracy, za kilka dni znów będzie to samo.

A tu taka stylóweczka, rozjaśniona, zupełne przeciwieństwo zachmurzonego nieba :C
stylizacja:
 
blezer - archive
bluzka - it girls
szorty ♥ - moschino tribute
torebka - bizou
szpilki - tingeling

3 komentarze:

zabazielona pisze...

śliczna stylizacja, też nie lubię sprzątać w szafie:)
sunflower

Ellara pisze...

nie pasują mi tutaj buciki, a tak to jest ok :)
ja nie muszę robić porządku w szafie (z SD) bo zawsze wszystko wkładam gdzie było jego miejsce :P

Ewelina pisze...

@Metalka777 - ja nie mam takiego daru :)
Co do butów miały być brązowe, ale cóż ;3

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts