About Me

Hejs skdkds

podwójnie.

3/17/2012 03:59:00 PM Ewelina 3 Comments


 
 
bandana - rio boys
apaszka - bizou
sweterek - wotw
pasek - no name
szorty - wild candy
torebka - rio
buty - elle
lennonki - beastly

część ciuchów stara, bo idealnie się zgrywała z resztą, uwielbiam taki miejski look. 

2. 
 narzutka(?) - it girls(stary sd)
bluzka - bizou
spódnica 1 - preety'n'love
spódnica 2 - preety'n'love
torebka - dvf
buty - vivienne tam

buciki  zdobyte za 8 sd, cieszę się nimi

a, i jeszcze prośba
 rozkręcamy z koleżanką stronkę, wejdźcie, polubcie, bd loterie, najtrudniejsze są początki.

Dziękujemy ; 3 

3 komentarze:

Ellara pisze...

druga mi sie bardziej podoba :)
w pierwszej jest czegoś za dużo... i raczej nie wpadła mi w oko...
w drugiej podoba mi sie połączenie wszystko pasuje do siebie :)

MyAnimeAir pisze...

mi sie podoba bardziej pierwsza stylizacja

zabazielona pisze...

ładne, podobają mi się
sunflower

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts