About Me

Hejs skdkds

Co by zrobić na blogu? Może konkurs?

1/18/2012 07:28:00 PM Emisiaaa 1 Comments

Wczoraj wieczorem zostałam SS i chciałabym zrobić konkurs.
Chciałabym, żeby ten konkurs miał jakieś cenne ciuszki (HB, DKNY, ELLE itp.)
Oraz jakieś SM i SD
Ale wczoraj wydałam ze 100 sd na andidote, dlatego zaczęłam projektować rzeczy:



Fryzury



Buty

Mogę zrobić też na zamówienie oczka, lub taki papieros..

CENNIK:
Fryzury : 20-25 sd lub 200-250 (wiem, że drogo, ale może zejdę z ceny)
Buty: 9 sd + prowizja lub 90 sm + prowizja (można sobie zamówić jakieś kolory)
Oczka: 8-10 sd + prowizja lub 80-100 sm + prowizja (można sobie wybrać kolory, jeżeli chcesz za 10 sd - 100 sm te oczka mają jakieś wzorki)
Papieros: 6sd - 60sm + prowizja

PS: NIE MYŚLCIE SOBIE, ŻE JA ZYSKAM COŚ Z ZAKUPÓW, PONIEWAŻ KAŻDY SD LUB SM PRZEZNACZĘ NA KONKURS I KUPIENIE JAKIŚ CENNYCH CIUSZKÓW!

I JEŻELI JESTEŚ SS TO PLACISZ SD, A JEŻELI NIE JESTEŚ SS PŁACISZ SM!

ZAMAWIACIE U MNIE W KG! - MichowskaEmilia

1 komentarze:

Ellara pisze...

czekam na loterię :P

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts