About Me

Hejs skdkds

Metamorfoza Bella-Michasia

1/26/2012 06:19:00 PM Ll 4 Comments

Dzisiejszą metamorfozę wykonałam Belli-Michasi.



Przed: Źle nie jest i podoba mi się dobrania kolorów,bo policzki pasują do szminki a cienie do oczu do włosów tak więc wielki +.
Po: Wykorzystałam do tego trzech cieni żółtego,zielonego i złotego/pomarańczowego.
Mi się wydaję,że jest lepiej.


Przed: Świetnie dobrane i nie mam wielkich zastrzeżeń. 
Jedynce co nie pasuje to tylko torebka.

Po:Nie wiem czy lepiej ale jest elegancko.

Lepiej przed czy po?

4 komentarze:

Patrycja ♥ pisze...

Wszędzie po ;).

O wiele lepiej !! :D

zabazielona pisze...

bardzo ładna metamorfoza
sunflower

MyAnimeAir pisze...

makijaż i przed i po bardzo ładny, ubranie lepiej po, bardzo ładnie!

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts