About Me

Hejs skdkds

KOPIARA!

1/13/2012 09:26:00 PM Emisiaaa 2 Comments

Od niedawna jestem w kłótki z -JULUSIUNIA
Na jednym z blogów ona mnie wyzywała.

(kliknijcie żeby powiększyć)
Obrazek jest z bloga http://krytyka-boli.blogspot.com/2011/12/zdesperowana-psychopatka.html
Ponieważ jedna z dziewczyn robiła screen, ja nie..
Oprócz mnie wyzywała administratorkę bloga.
11.01.12r. czyli dwa dni temu założyłam bloga zycie-emilci.blogspot.com
Co mnie zdziwiło?
W ten sam dzień Julia napisała mi komentarz do notki..
Komentarze są moderowanie więc nie zaakceptowałam.
Teraz patrzę, a ona założyła sobie taki sam blog
Założyła sobie 12.01.12r.

1. Skopiowała ode mnie post:

moje

Jej

Zaznaczyłam wam to co ode mnie skopiowała.
- Serduszka i datÄ™ w tytule!
- Serduszka przed i po tekście
- Ja napisałam "Na początku chciałabym się przedstawić", a ona "na początku się przedstawię"

2. Nagłówek

mój

jej

- Jak ja wstawiłam nagłówek z mangi ona również

3. TÅ‚o

moje

jej
Chyba nie muszę komentować!

Ona chyba nie wie, że jest coś takiego jak prawa autorskie! Jestem wkurzona!

2 komentarze:

Ellara pisze...

widać, że nie jest pokojowo nastawiona do ludzi... współczuję, że Cię kopiują bo sama wiem jak to jest. mam nadzieję, że Ci się uda z nią skończyć w jakikolwiek sposób :)

MyAnimeAir pisze...

niestety tacy ludzie się zdarzają! współczuje!

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts