About Me

Hejs skdkds

Dzień Babci i Dziadka ;]

1/22/2012 10:22:00 AM Emisiaaa 2 Comments

Już wszyscy wiedzą, że Dzień Babci, już był, ale dzisiaj robię post dla Babci i Dziadka ;]
Pewnie już złożyliście życzenia swoim Babciom ;]

Życzenia:

Babciu!
Z okazji Twojego święta,
Najserdeczniejsze życzenia!
Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
przede wszystkim radości!
Niech te piękne kwiaty,
będą wyrazem mojej miłości!

Z okazji Dnia Dziadka,
życzę Tobie ciepłych kapci.
Niechaj uśmiech z ust nie znika
A twa miłość nie przemyka.
Nie wierzę już w bajki,
Ale pamiętam je wciąż,
Bo czytałeś mi je zawsze
Proszę zostań tu na zawsze.

Z tej okazji zrobiłam dla Was stylizację, w stylizacji chodziło o to, że mała dziewczynka idzie dać kwiaty swoim dziadkom, chociaż trochę mi nie wyszło..

2 komentarze:

zabazielona pisze...

ja już złożyłam życzenia,a stylizacja bardzo ładna
sunflower

Ellara pisze...

ja złożyłam życzenia tylko babci :( stylizacja bardzo ładna

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts