About Me

Hejs skdkds

Wyniki Loterii!

1/22/2012 12:31:00 PM Emisiaaa 5 Comments

To była szybka loteria i zaliczyłam dwie osoby które napisały po godzinie 19.00, gdyż stwierdziłam, że dałam mało czasu, a za pewne większość pojechało do swoich Dziadków..

Więc losowałam generatorem i wylosowałam:



A nagrody to:



I teraz po nagrodę zgłaszacie się u mnie w KG!

A co do nagród to jak np. pierwsza osoba się zgłosi to sobie wybiera rzecz np. spódniczkę, a następna coś innego..

Czas na zgłoszenie się macie 24h

NAGRODY SĄ WYSYŁANE JAKO PREZENT!

_________________________________________________________________

Dla rozrywki piosenka ;]

5 komentarze:

Ll pisze...

Gratuluję !

Ll pisze...

Dodałam już PA.

Ellara pisze...

dziękuję :) i gratuluję

zabazielona pisze...

gratuluję
sunflower

MyAnimeAir pisze...

gratuluję, no szkoda, że nie zdążyłam

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts