About Me

Hejs skdkds

Nowość

1/18/2012 05:09:00 PM Emisiaaa 3 Comments

Pojawiła się nowość w starplazie!
Teraz jak klikniemy na "szukaj" mamy inne kolory do wyboru oraz ogólnie zmienił się wygląd!
Oprócz tego możemy sobie zaznaczyć w jakim przedziale cenowym chcemy kupić ciuszek (było to dostępne tylko do starbazaru)
Mnie się podoba nowy wygląd, a wam?




POMOCY!
Chodzi o to, że coś mi się zepsuło i jak chcę pisać post to mam mniej opcji i do tego jak wstawiam obrazek z komputera to mi wyskakuje kod zamiast obrazka.. Już wczoraj tak miałam, ale myślałam, że dzisiaj już będzie dobrze, ale nie jest. Wiecie co mogło się stać?

3 komentarze:

Ll pisze...

Super zmiana z wyszukiwarką.
A co do tego błędu to nie wiem i jak tak nie mam ale nie przeszkadza to,że piszesz z boku,bo tak wystarczy.

zabazielona pisze...

świetnie, że wreszcie ją zmienili
sunflower

Ellara pisze...

zmiana raczej na lepsze :)
co do posta to szczerze nie wiem :D

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts