About Me

Hejs skdkds

Wybór dnia+stylizacja

1/31/2012 05:36:00 PM Patrycja ♥ 3 Comments

Dzisiejszym WD została turkusowa spódniczka z Bonjour Bizou. Kosztuje aż 14 sd, ale jest dosyć ładna. Chciałam ją kupić, ale cena mnie do tego trochę zniechęciła. Powiem szczerze, że te WD są coraz bardziej droższe. A Wam się podoba? Kupicie tą spódniczkę?
Stylizacja z WD:
No cóż postanowiłam zrobić z wyborem dnia stylizację :).
(Wszystkie ubrania są ze sklepu Bonjour Bizou)
Zrobiłam dwie stylizacje, nie mogłam się zdecydować w czym wygląda ładniej: ciemno niebieskim futerku czy beżowym bolerku ;).
Czego użyłam do wykonania stylizacji:
Emerald Scarf 3 sd/ Cropped Blazar 6 sd
Basic Top 50 sm
Emeralnd Rose Belt 21 sm (przed przeceną 43 sm)
Detailed Turquoise Skirt (WB) 14 sd.
Wooden Beads Purse 26 sm (przed przeceną 50 sm)
Two Toned Black Heels 62 sm
Razem wyszło: 159 sm i 6 sd lub 159 sm i 3 sd.
Która stylizacja podoba Wam się bardziej?
(zapraszam na przecenę we właśnie tym sklepie, naprawdę się opłaca!)

3 komentarze:

MyAnimeAir pisze...

jest naprawdę b. ładna ale za droga!

Ellara pisze...

dwójka mi się bardziej podoba :)

zabazielona pisze...

ładne stylizacje, a spódniczka za droga
sunflower

Bonjour & Welcome

Sample text

About us

featured Slider

Orginal blog . By Laura, Emilia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ads 468x60px

Social Icons

Followers

Blog Archive

Popular Posts

Featured Posts